آتش جام

ادبیات ، اجتماعی ، فلسفی

آتش جام

ادبیات ، اجتماعی ، فلسفی

تو نیستی

تو نیستی

اما من برایت چای می‌ریزم

دیروز هم

نبودی که برایت بلیت سینما گرفتم

دوست داری بخند

دوست داری گریه کن

و یا دوست داری

        مثل آینه مبهوت باش

             مبهوت من و دنیای کوچکم

دیگر چه فرق می‌کند

باشی یا نباشی

من با تو زندگی می‌کنم



شعر از: رسول یونان


=================================

پ.ن. با تشکر از نادر که رسول را به من یادآوری کرد

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن دوشنبه 9 آبان 1390 ساعت 10:44 ق.ظ http://همان

آخرین بار، کی با هم شعر خوندیم پسر؟
دنیای این روزای "ما" درگیر تنهایی شده

محسن دوشنبه 9 آبان 1390 ساعت 11:19 ق.ظ http://همان

کاش نادر بهمون نزدیک بود.
دوستی که نقش بزرگی در تحول دنیای فکری من داشت

"تظاهر کن ازم دوری / تصور میکنم هستی"

نازنین یکشنبه 29 آبان 1390 ساعت 06:11 ب.ظ

درود بر شما دوست گرامی
چکامه ی " درخت دافعه دارد...." از " فاضل نظری" است.

با سپاس

نازنین فرزان جو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد