آتش جام

ادبیات ، اجتماعی ، فلسفی

آتش جام

ادبیات ، اجتماعی ، فلسفی

ما اینیم!

روزهائی که تیم ملی والیبال، حریفانش رو میبره، اخبار ورزشی شبکه 3 واقعاً دیدنیه.

مثلاً بعد از بردن لهستان، در خلاصه خبرها برد ایران اعلام شد. بعد هم اولین خبر، تشریح کامل این مسابقه بود: گیم اول رو ابتدا چند چند عقب افتادیم، بعد چند امتیاز گرفتیم، تعویض کدوم بازیکن، کارساز بود و همینطور تشریح گیم های بعد تا اینکه بالاخره ما این بازی رو سه بر دو بردیم. بعد هم انتخاب بازیکن برتر مبدان، ابراز احساسات بازیکنان و اعلام غرورآفرین "ما اینیم"

اما دیروز والیبال ایران به امریکا باخته بود، اونهم سه بر صفر. بازیه دیگه. به قول اون بنده خدا "توپ گرده و زمین، مستطیل". گفتم ببینم امروز اخبار چطوری پخش میشه، حتما در حد یک جمله که تیم ملی بعد از چندین برد، امروز نتیجه رو به حریف واگذار کرد.

اما خبر اصلاً گفته نشد. تو خلاصه خبرها که هیچ اسمی از مسابقات والیبال جام جهانی نبود.

بعد هم که خبرهای اعطای نشان پهلوانی و فوتبال جام حذفی با همون جزئیات مرسوم: اول کی گل زد، بعد کی گل نزد، بعد کی به تیر زد، و بعد بالاخره کی به تور! بعد هم برنامه ادامه بازیهای جام حذفی در روز بعد.

داشتم از شنیدن خبر والیبال، ناامید میشدم که بالاخره انتظار به سر رسید: "در ادامه مسابقات جام جهانی والیبال، فردا قهرمانان آسیا و آفریقا به مصاف هم میروند. تیم ایران که بازی امروز رو به امریکا واگذار کرد، فردا در مقابل تیم قدرتمند مصر به میدان خواهد رفت"

همین! ما فردا با مصر بازی داریم. ما یعنی قهرمان آسیا!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد