آتش جام

ادبیات ، اجتماعی ، فلسفی

آتش جام

ادبیات ، اجتماعی ، فلسفی

خود آموز فاشیست!

نان شراب را اگر خوانده باشید٬ اینیاتسیو سیلونه را می شناسید. پس پیشنهاد می کنم کتاب مستطاب (مکتب دیکتاتورها) را از همین نویسنده - حتماْ - حتماْ - حتماْ - حتماْ - بخوانید.

این کتاب به شرح مذاکرات دو نفر آمریکایی با فردی به نام تومازوی کلبی (خود نویسنده) می پردازد که می خواهند در آمریکا حکومت فاشیستی راه بیاندازند ( ) و حالا تمایل دارند از تجربیات و دانش یک ایتالیایی استفاده کنند. با خواندن کتاب شرایط لازم برای تشکیل یک حکومت فاشیستی به اضافه ویژگیهای رهبرانشان به خوبی دستتان می آید و وقتی مثل من یک جزیره خریدید می توانید عین یک فاشیست اصیل در آن حکومت کنید!

کتاب را یک زمانی می توانستید به شکل PDF از www.khushe.ir بگیرید اما نمی دانم چطوری شد که کل این سایت دود شد و به هوا رفت. ممکن است هنوز کهنه فروشی ها کتاب را داشته باشند اما دنبال چاپ جدید عمراً نگردید. شرحی در مورد چرایی بسته شدن سایت خوشه را از omid.khushe.ir می توانید بخوانید اما من که سر در نیاوردم. به هر حال خوشحالم که تمام کتابهای آن را در یک اقدام انتحاری! Download کردم و الان روی هارد دارم.

در باره خود نویسنده http://www.govashir.com/ItalianWriters/archives/001416.html را پیشنهاد می کنم و بد نیست نگاهی هم به سیروس شاملو بیاندازید در http://www.sirus-shamlu.blogfa.com/84074.aspx در باره همین کتاب.

باقی همت خودتان را می طلبد و دیتابیس گوگل را!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد